luni, 14 iulie 2008

Viva la vama!

Back at the desk luni la ora 10, ia ghici ca o sa stau degeaba toata ziua. noroc ca m-am intors de la mare ca sa fiu prezenta, si atat. Asa ca o sa scriu un blog pe sustache si o sa-l postez cand pot.
Tocmai am avut un weekend taare dubios preponderent in navodari. asta m-a facut sa inteleg o mare confuzie care se vehiculeaza in societatea tinerilor mai mult sau mai putin rebeli si anume ca vama sucks. ca-s prea multi oameni, prea multa tiganime, au patruns manelele si capitalismul. de atatea ori am auzit seniori ai vamii plangadu-se de moartea spiritului vamii (am incheiat citatul) ca am ajuns sa cred ca exista un loc mai bun la mare, ca se poate mai bine (in romania) si ca la un moment dat trebuie sa poti sa zici back to eforie, back to mamaia, back to the classics pentru ca eu nu sunt si nu vreau sa fiu punkerul ala care apare de 1 mai la protv la stirea despre cum se imbata romanii si-si fac de rusine tot neamul. ei bine nu-i asa. there's no place like vama si asta este.
weekendu asta am aflat ce inseamna sa stai intr-un camping amenajat, langa familii de tarani care like long walks on the beach, seminte nutline si manele in the morning. au copii mici si urati sau mari si neciopliti care urla si joaca voley, soacre grase care troneaza pe cate un scaun pescaresc, soti burtos cu mers de urangutan ce-si marcheaza teritoriul cu coji de seminte, sotii cu par scurt facut permanent si zero feminitate. noaptea par oameni normali, iubitori de natura cu spiritul mereu tanar dar odata cu venirea diminetii ii recunosti ca fiind metaforic aceiasi cu aia care isi spala daciile pe valea sapunului.

am crezut ca o sa rezist 2 zile in navodari, mai ales ca noaptea urma sa mingle cu mii de fripti ce fac dansuri ritualice pe plaja pe beaturi electro.
ei bine, n-am rezistat.

viva la vama! ....cu cafea la soni si mircea toma, cu tarabe cu cercei si mult mult praf. cu corturi pe plaja nu pe iarba din-aia dobrogeana rara si uscata.

Niciun comentariu: